Tijdens het bestellen van je abonnement kun je aangeven vanaf wanneer je de nieuwe verbinding wilt gaan gebruiken. Na het bestellen houden we je per e-mail op de hoogte van de voortgang. Het is daarom belangrijk dat je e-mailadres goed in ons systeem staat. Ook de inloggegevens van jouw eigen Mijn Online.nl omgeving en je Online.nl e-mailadres worden hier naartoe verzonden.

Een paar dagen voor de oplevering van het abonnement ontvang je het installatiepakket met alles wat je nodig hebt om de verbinding aan te sluiten. Wij zijn afhankelijke van derden voor het opleveren van de verbinding. De verwachte opleverdatum kan daarom afwijken van de werkelijke opleverdatum.
Online.nl stuurt een e-mail ter bevestiging op het moment dat de hardware is verzonden. In deze e-mail vind je je ook een Track & Trace code, waarmee je het pakket gemakkelijk kunt volgen.

Ben je niet thuis op het moment van bezorgen? Geen probleem. Daarna wordt het pakketje nog 2 maal aangeboden. Mocht dit niet lukken, kun je het pakket gedurende 3 weken afhalen bij het postkantoor op vertoon van een geldig legitimatiebewijs. Vanaf de dag dat wij de aansluiting start de facturatie.
Benieuwd naar de status van je levering? Dit kun je eenvoudig zelf volgen op www.online.nl/levering.